Helga som gikk så altfor fort.

Noen ganger flyr tiden av sted fordi du har så fryktelig mange planer, andre ganger løper den avgårde til tross for at du egentlig – sånn i utgangspunktet – ikke hadde så mye på tapetet. 

Denne helga, for eksempel, var planen – lese/blogg-messig – å lese The Count of Monte Cristo og skrive om Odysseen.

Ganske overkommelig, altså.

Og ganske så vanskelig, skulle det vise seg.  For det ble verken lest så mye i Greven, eller skrevet noe særlig om Odyssevs.

Det jeg gjorde i stedet var følgende:
Jeg drakk en del kaffe av den nye mummikoppen jeg fikk av Elida.

image

Jeg lastet ned Podcast-appen til BookRiot og lyttet meg igjennom flere timer med boksnakk – både på gåtur og innendørs.  Anbefales!

image

- mens jeg drømte om Paris.

Jeg så hele første sesong av den nye NetFlix – serien Unbreakable Kimmie Schmidt.

image

Så utrolig morsom!

Jeg omorganiserte bokhyllene!

image

image

Fine bokrygger, ikke sant?

Og Odyssevs? Han får vente til neste uke.

Hvordan var din helg?

13 thoughts on “Helga som gikk så altfor fort.

  1. Åh, Kimmy! Helt fantastisk. Så hele første sesong i løpet av helga jeg også. Og leste jeg Golden Son, bok nr. 2 i Red Rising trilogien – vannvittig spennende.

  2. Hm, må visst sjekke ut Kimmy skjønner jeg. Er det et alene-prosjekt eller sammen med M.?

    Så fine bokhyllene dine ble! Ser du endte med sortering på forlagsserie. Delte du til slutt opp forfatterne der du har ulike utgaver? Det ser i hvert fall veldig bra ut🙂

    • Jeg så Kimmie med BE, og det funket bra🙂.
      Jeg måtte splitte opp noen forfatterskap, men jeg prøvde å overlappe litt. Feks: Vintage Austen ble satt ytterst av Vintage bøkene, mens Penguin english library Austen ble satt ved siden av Vintage.

  3. Unbreakable Kimmie Schmidt har jeg satt på min liste, så bare det kommer en litt stille dag snart så skal jeg se den🙂 Bokhyllene mine er i desperat mangel på både rydding og omorganiserin, så det skulle jeg gjerne også gjort🙂

  4. Kimmie who? ((hva har jeg gått glipp av))?
    Etter å ha levd på mobildata i måneder hadde vi plutselig nett ((((WIFI)))), i helga, måtte det bety at ting er fikset snart, og har derfor i panikk tilbrakt helga med sesong5 av Modern Family. Vi rakk det akkurat, nå er det igjen tilbake på mobilnettet. Ikke lest, men hørt hele siste Läckberg, ikke verdens beste bruk av tid mao.

    • Den nye serien til NetFlix. Kimmie har tilbrakt 15 år innesperret i en bunker i den tro at verden har gått unner. Så blir hun reddet og flytter til NY. Så gøy!😂
      Modern Family er bra!

  5. Min helg var ganske rolig og kjedelig som vanlig og bruker tiden stort sett til å drikke kaffe, haha🙂 Det er ikke stort annet å gjøre. Drikke kaffe og lese bøker. Ser ut som du har hatt en fin helg.

  6. Det einaste som skuffa med Kimmy var at det berre var ein kort sesong. Eg såg medan eg strikka babytøy til ei venninne(s barn), og måtte leite etter ny underharldning etter berre eit buksebein! Vanviiiiiiittig cheesy. Rett i mi gate.

Legg igjen en kommentar

