Og bloggen va’kke død!

Men at den har vært litt i dvale – det er det ingen tvil om.

«Men hva har du egentlig gjort, Silje?», er det kanskje noen som undrer.

Jo, nå skal du høre.

Jeg har lest, et halvferdig innlegg om Angela Carter venter på å bli ferdigstilt og  en oppsamlingspost svirrer rundt i hodet mitt. Kanskje jeg snart får samlet det ned på skjermen? 

image

Ellers har jeg skrevet – på noe helt annet. Og det har tatt det meste av tiden ved siden av jobb.

Og sånn er det noen ganger.

Jeg satser på at dette er uka da alt faller tilbake til normalen igjen.

Hva leser du? 

12 thoughts on “Og bloggen va’kke død!

  1. Du er ikkje aleine om å forsømme bloggen til tider, og dei fleste av oss har vel både jobb/familie/andre forpliktelser, og eg tenker at bloggen er jo hobbybasert for dei fleste😉

    • Ja, det er jo hobbybasert og det har jeg prøvd å si til meg selv i det siste. Men selv om jeg ikke har hatt noe særlig tid til blogg siden påske, så har jeg allikevel hatt litt dårlig samvittighet…

  2. Hobby, du lizm – dette er ramme alvor – så derfor sier deg selv at jeg må spørre – og hoste – joss wheldon??, husker du han?
    hilsen hun som er fornøyd (på overflaten) så lenge hun får til et innlegg/mnd.

Legg igjen en kommentar

