1.desember: blogge hver dag frem til jul????

«Ja, særlig!» tenker hodet og fornuften lettere ironisk.
«Ja, hvorfor ikke?»undrer skrivelysta,  «Det er jo på tide at jeg vekkes til liv igjen! Og gudene, tusser og troll skal vite at du trenger meg for å komme igjennom alle innleggene du egentlig vil skrive!»

Og siden jeg ikke alltid kjenner mine egne begrensninger, så hopper jeg i det; jeg skal blogge et innlegg hver dag frem til jul. Noen ganger vil det være en lang post, andre ganger en kort, men jeg skal produsere noe. Noe om litteratur og lesing. Helst noen anmeldelser, mest sannsynlig en del samleinnlegg. Helt sikkert noe om alle de norske 2015 bøkene jeg har lest, lesemålene for 2016 og en evaluering av årets.  Det er også en fare for at Narnia dukker opp – dere er herved advart.

image

Og kanskje – dersom jeg er skikkelig uheldig og gipsen ikke forsvinner i løpet av uka – så dukker det opp en liten post om hvordan du kan drikke te og lese bok med kun en hånd. Jeg begynner å bli erfaren.

Ellers så leser jeg akkurat nå Før de henter oss av Peter Franziskus Strassegger, etter anbefaling fra Belinda/Bokvrimmel.

Takk til Beathe for inspirasjon!

16 thoughts on “1.desember: blogge hver dag frem til jul????

  1. Så kjekt å være til inspirasjon!🙂 Ble gledelig overrasket over den setningen der! Blir spennende å følge innleggene dine fremover og jeg ser frem til å få vite hvordan jeg kan drikke te og lese bok med en hånd- så vet jeg det i tilfellet jeg for bruk for den kunnskapen en gang- det vet man aldri. Det er lenge siden jeg har vært skikkelig på «hugget» og hatt innlegg hver eneste dag, men det må gå på et vis. Om Narnia dukker opp 1- 10 ganger gjør ingen verdens ting, bare koselig med puser på bildet. Spent på hva du syntes om «Alt inkludert», men det får jeg sikkert vite i løpet av desember.
    Forresten, hvordan får du snø på bloggen? *Vil ha*

    • Ja, du skal få vite hva jeg synes om Eikemo snart🙂. Og takk for oppmuntringen – jeg vet jo ikke helt hva jeg har gitt meg ut på!
      Snøen er en innstilling som dukket opp for noen år siden. Sjekk på siden din om det står noe der🙂

  2. Så gøy med litt full fart på bloggen din nå får jul, følger spent med. Jeg leser også Før de henter oss, dvs. jeg har lastet den ned på eBokBib og skal til å begynne (applaus til Belinda!)

  3. Gleder meg til å lese innleggene dine i desember. Jeg er fortsatt på ett til to innlegg i mpneden, så er imponert på forhånd;-) Veldig stemningsfullt og fint med snø på bloggen forresten.

    • Jeg ligger vel normalt nærmere ett til to innlegg i måneden enn 24, så dette blir nok en utfordring. Starter rolig med litt dikt i dag😉. Jeg hadde forresten helt glemt snøen, det er en innstilling som gjør at det snør hver desember.

  4. Ser frem til å lese flere innlegg i desember! Jeg nevnte deg på bloggen min her en dag for jeg oppdaget Scribd på grunn av deg🙂 Nå er jeg superglad over å finne tegneserier jeg aldri trodde jeg skulle få tak i. Thank you🙂

  5. Ingenting å si på ambisjonsnivået. Ble litt andpusten bare ved tanken, sannsynligvis for det – bare – er 13 dager til biosirkelinnlegg, og jeg allerede er stresset. Der ligger jeg. Blir forvirret med tanken på mer enn 2 innlegg i måneden. Vel, sliter du den 15.des – er det bare å finne ei hattedame å slenge deg med. Lykke til.
    (leser også Alt Inkludert. Liker den.)

    • Så bra at du liker Alt inkludert! Det gjorde jeg også.
      Som jeg skrev til Elisabeth så er det en del manglende selvinnsikt ute og går, i tillegg til høyt ambisjonsnivå. Kanskje får jeg dyttet inn en dame med hatt innimellom norsk 2015 og Jenny. Men jeg lover ikke noe.

Legg igjen en kommentar

