16. desember: leses akkurat nå!

Det ble litt stille noen dager, tiden strakk ikke helt til og How to get away with murder stjal den lille lesetiden – og bloggtiden – jeg hadde til rådighet de foregående dagene. Slikt skjer, tenker jeg. Det er noen dager det passer bedre å ramle ned i sofaen og la seg underholde av en TV- serie, i stedet for å finne fram boka. Det er greit. Og kanskje nødvendig?

image

Akkurat denne uka har jeg kastet alle leseforsett på sjøen og valgt meg ut en ganske grotesk thriller. Broken Monsters av Lauren Beukes handler om at det dukker opp flere hybrid-lik i Detroit – noen er ute og dreper mennesker og dyr for så å skape sine egne «kunstverk». Skikkelig oppbyggende i førjulsstria! 

Men ta det med ro; Jenny og Undset er klare til å bli lest ferdig i helga.

Hva leser du akkurat nå?

10 thoughts on “16. desember: leses akkurat nå!

  1. Begynte på «La kloden spinne» av Colum McCann i går, og så begynner jeg vel på en eller annen norsk 2015 bok senere i dag tenker jeg. Heddas bokhyllelesing har jeg glemt ut igjen så jeg får heller starte på ny frisk over nyttår der tenker jeg. Håper du har fine førjulsdager, Silje🙂

  2. Herregud, How To Get Away With Murder er SÅ avhengighetsskapende, sikkelig sikkelig såpe, var helt hekta jeg også – og ble neste glad når jeg oppdaget at s2 ikke lå på netflix (eller har den kommet nå? Hjelp). Gleder meg til å virkelig kunne dukke ned i et serieunivers snart, men skal forsøk å holde meg clean til jeg er ferdig med lesemålene (mangler tre og en halv bok), foreløpig ser jeg bare 30 Rock, – som jeg syns er litt sånn midt-på-treet, underholdende og smart, men det gir ikke lyst til å se mer enn to eps på rappen.

    • Bare sesong en så langt! Mannen var ikke så fan – sikkert såpeelementet! – så jeg ser den litt t og fra🙂. 30 Rock får jeg ikke helt dreisen på, men anbefaler Welcome to Sweden dersom du ikke har sett den. Det er broren til Amy Poehler.

  3. Jeg tror det absolutt er nødvendig med stille dager der en lar seg undehholde av Tv-serier. Jeg ser Dr. Who for ørtende gang🙂

Legg igjen en kommentar

