23.desember: julas leseplaner

Det er juleferie og jeg skal benytte anledningen til å lese de siste bøkene jeg har planlagt i forbindelse med Bokbloggerprisen 2015:

image

– Personar du kanskje kjenner av Synnøve Macody Lund.
Du er menneske nå av Eirin Gundersen.
Slutten på verden slik vi kjenner den av Erlend Loe.

Og hvis den nyeste til Linn Ullmann plutselig innfinner seg på riktig postkontor i løpet av romjula – ja, da skal selvfølgelig den også bli prioritert før nomineringen. Jenny av Sigrid Undset skal også fullføres.

Hvilke leseplaner har du?

6 thoughts on “23.desember: julas leseplaner

  1. Eg skal lesa akkurat det som faller meg inn, og akkurat nå har eg ei bunke med julebøker liggande som kom inn døra på mandag. Penguins Christmas Classics er så nydelige, og dei måtte bestillas 🙂

  2. Herleg. Er veldig begeistra for omslaget til den boka nærast juletreet ditt. Eg skal eigentleg begrensa lesinga til elevtekstar, men skal sniklese litt chick lit mellom slaga likevel 🙂

Legg igjen en kommentar

