En liten titt i bokhyllene mine – del 1.

Endelig har jeg fått orden på dette filmprosjektet mitt!

Jeg ble inspirert av Elin fra Av en annen verden som viste oss bokhyllene sine tidligere i uka. Jeg har alltid likt å se på slike filmer, og jeg er også en kløpper til å granske andre folks boksamlinger når jeg er på besøk – til folk jeg kjenner godt og som vet at jeg har bokdilla, altså. Og nå har jeg prøvd å lage en filmsnutt selv. I utgangspunktet var den alt for lang og stor, så jeg endte opp med å filme alt på nytt for n`te gang og dele den opp i tre deler.

Her kommer del en:

Blogger nevnt:

Hvordan er dine bokhyller?

24 kommentarer om “En liten titt i bokhyllene mine – del 1.

  1. Dette ble bra! Jeg ser vi har mange av de samme bøkene i hyllene våre. 😉 Og så hyggelig å bli nevnt, håper du liker «Min tid kommer», da! Jeg har sett på turneen at den falt godt i smak hos de andre også.

  2. Så gøy å se Silje, selv om vi ikke har så veldig lik boksmak – unntatt krim da 🙂 Og så blir jeg glad når jeg ser det er flere som ikke har lest alle bøkene de har i bokhylla, det er visst ikke bare meg 🙂 Ha en fin fredagskveld!

  3. Takk for sightseeing, Silje 🙂 Meget spennende hyller du har der! Og morsomt å høre stemmen din. Jeg blir litt sånn. «Bloggerne virkelig eksisterer». Og jeg syntes jeg så halen til Narnia i begynnelsen av videoen 😉 Koselig. Nå gleder jeg meg til del to.
    Ha en riktig god helg! 🙂

    • He he, jeg synes det er veldig rart å høre min egen stemme…. Narnia sveipet forbi med halen sin på begynnelsen, men stakk dessverre da jeg prøvde å filme litt mer av henne 😉 Del to kommer forresten opp allerede nå i kveld.

      God helg til deg og Turbo fra meg og Narnia 😀

  4. Har lyst til å lage videosnutt jeg også, men stemmen min på opptakk *grøss og gru*. Har prøvd det før både som barn og voksen. Har fått noen kommentarer fra nærmeste at stemmen min blir så rar hehe…Så jeg tror jeg skal spare dere for det. Du har en behagelig stemme til dette 🙂

    Turbo ønsker dere også en god helg og vinker med labben til Narnia 🙂

  5. Så moro å se:-) Veldige ryddige bokhyller rundtomkring i bloggosføren, nesten så jeg må legge ut bilder av mine for å vise en motvekt. Bra at boken kom frem forresten!

    • Jeg synes ikke hyllene mine er så veldig ryddige – det er bøker dobbelt og liggender her og der 🙂 Men jeg vil gjerne ta en titt i hyllene dine, altså 🙂

  6. Utrolig kjekk tur i bokhyllene dine, det blir jo noe helt annet å se det slik enn å se noen bilder. Veldig bra! Kanskje jeg kan gjøre noe tilsvarende etterhvert…

Legg igjen en kommentar