Smakebit på søndag: Faefever av Karen Marie Moning.

Jeg koser meg fremdeles i Dublin og Fever – universet til Karen Marie Moning, nå med tredjeboka Faefever. Det er så spennende, mystisk og nifst! Så smakebiten er altså fra Faefever:

I was flying, headfirst, across the hardwood floor. a banshee landed on my back, tried to grapple my wrist behind me.

«I’ve got her!» the banshee yelled.

My petunia, she did. I’m not as nice a person as I used to be. I twisted, grabbed a fistful of her hair, and yanked on it hard enough to give myself a sympathy headache.

«Ow!»

s 99

Smakebit på søndag er Ladybug sin faste utfordring. Finn fram et spennende/morsomt/interessant etc sitat fra boka du leser, og bli med da vel!

16 kommentarer om “Smakebit på søndag: Faefever av Karen Marie Moning.

  1. Disse bøkene høres mer og mer spennende ut til mer jeg leser om den! 🙂 Jeg har allerede sjekket, og de finnes ikke på noe bibliotek nær meg, og med bokbudsjettet sprengt for en stund må jeg nok vente litt til… hmmm 🙂

    • Jeg er sikker på at du vil like denne serien, Astrid Terese! Jeg har ikke funnet disse bøkene i noen bokbutikker heller, så det er ikke sikkert at de fins på så mange biblioteker. Jeg har bestilt dem gjennom BookDepository (billig og uten frakt). 🙂

  2. Jeg fant en av de første bøkene i denne serien på en bruktbutikk i sommer. Den var på norsk. Den ble utgitt som en del av disse overnaturlige seriene som selges i butikker og sånn, men jeg har ikke funnet de andre på norsk, bare den ene.

    • Jeg anbefaler i vei 😉 Men man må begynne på den første boka. Jeg liker også godt framsidene på disse bøkene, man må se litt ekstra etter for å legge merke til Mac, det er ikke veldig typisk UF – cover.

Legg igjen en kommentar