Bokblogger – treff 2012.

Hadde det ikke vært morsomt å få muligheten til å treffe andre bokbloggere? Kanskje mingle litt og få  faglig input – delta i diskusjoner? Hadde ikke det vært både morsomt, spennende og lærerikt?

Knirk, Groskro, Line, Rose – Marie, Bokelskerinnen og jeg har begynt å planlegge bokblogg – treff, og vi håper at så mange som mulig har lyst til å ta turen til Oslo lørdag 15. september. Denne helga er det også Oslo Bokfestival, så da er det en fin mulighet til å ta en hel bokhelg i hovedstaden 😀

Programmet for treffet vil komme i juni, og vi skal så fort som mulig opprette en egen blogg der det blir postet informasjon og idèer.

Har dere lyst til å komme? Og har dere noen idèer?

Dette blir kjempegøy 😀

26 kommentarer om “Bokblogger – treff 2012.

  1. Dette blir veldig gøy. Jeg gleder meg sånn til å treffe andre bokbloggere også, og synes det var kjempefint endelig å få hilst på deg i dag, spesielt siden bloggen din er en av mine favoritter.

  2. Dette høres kjekt ut, og smart å legge det til samme helg som Oslo bokfestival. Jeg må se om det passer, men er veldig positiv:-)

    • Jeg tror egentlig det er mindre skummelt når man er flere. Da kan man holde seg litt i bakgrunnen og observere til man blir varm i trøyen, ihvertfall hvis man er litt sjenert. Møtes man en og en og har ingenting å si er det verre hehe… Men jeg tviler på at det er mange av oss som har lite å snakke om med hverandre. Dessuten er det gøy at det kommer folk i alle aldre, med alle mulige sjangerpreferanser, dialekter og bakgrunner. Man får anledning til å bli kjent med folk man ikke ellers ville møtt, og alle har jo lidenskap til bøker til felles.

    • Håper du blir med, Mari 🙂 Det er egentlig ikke så skummelt å møte andre bokbloggere, har jeg funnet ut – bare veldig hyggelig og interessant. Og så skal vi selvfølgelig ta godt vare på alle som kommer 🙂

Legg igjen en kommentar