Smakebit på søndag: Starcrossed av Josephine Angelini

Da har jeg endelig somlet meg til å begynne på Starcrossed av Josephine Angelini🙂. Og ukens smakebit kommer selvfølgelig herfra:

She had prepared herself for it to be something horrific, possibly even evil, which made her the way she was.

«Huh?» she blurted out stupidly, so confused she had stopped crying. Her view jiggled, and Helen realized that Lucas was laughing.

s 107

Smakebit på søndag er den ukentlige utfordringen til Ladybug. Gå inn på bloggen hennes så finner du flere smakebiter der. Kanskje har du også en smakebit du vil dele med oss?

14 thoughts on “Smakebit på søndag: Starcrossed av Josephine Angelini

    • Jeg liker den godt, men samtidig er det noe jeg ikke helt kan sette fingeren på – er på en måte ikke helt overbevist ennå…

      Forresten, jeg får ikke kommentrert på innleggene dine. Vet ikke om det er noe wordpress/blogspot – greier. Jeg har prøvd og prøvd, men kommentarene kommer ikke igjennom.

      • Hmm, kjenner igjen den følelsen. Kan være litt frustrerende å like en bok, men samtidig føle at det er noe som mangler for at du kan virkelig like den. Det er enklere når man kan peke på en (eller flere) konkret ting.

Legg igjen en kommentar

