Smakebit på søndag: A Beautiful Evil av Kelly Keaton

Pju; da var det søndag igjen! Denne uka har bare blåst av gårde og det har blitt liten tid til koselesing. Jeg har med andre ord ikke kommet veldig langt i romanen jeg startet på for akkurat sju dager siden. Men slik er det enkelte ganger .

Smakebiten i dag kommer fra oppfølgeren til Darkness Becomes Her av Kelly Keaton som jeg leste for snart et år siden. Boka heter A Beautiful Evil og vi følger Ari videre mens hun kjemper både mot guder og seg selv. Legg til en stor dæsj av New Orleans, Mardi Gras og andre Sørstats – godsaker, så har vi en roman som jeg forløpig liker veldig godt.

I bit the inside of my cheek. It hurt to hear that. But it was honest, and how could I blame him when I felt the same? «It scared me, too.» My eyes stung. «I hate it.» I stared out over the square below. «I don’t want to become that … thing.»

s 66

Vil du lese flere smakebiter? Ta turen innom bloggen til Mari, da vel🙂

9 thoughts on “Smakebit på søndag: A Beautiful Evil av Kelly Keaton

    • Bare hyggelig🙂 Jeg liker tittelen veldig godt, den passer godt til handlingen. Jeg synes coveret er fint, men synes det er dumt at det ikke matcher den første boka – de har nemlig byttet cover på paperbackutgaven til Darkness becomes her, og A beautiful Evil passer til den. Men, men, det er innholdet som er viktigst😉

  1. Tusen takk for smakebiten:-)) Jeg likte også veldig godt coveret på denne boken! Det er ikke alltid det er like god tid til lesing som en skulle ønske! Ha en fortsatt fin kveld:-))

  2. En fin smakebit! Jeg har hatt en uinspirert periode på bloggen og ikke fått med meg smakebiten engang. Men sånn er det bare av og til.

    Boka du nevner her så veldig spennende ut og hadde et fristende cover!

Legg igjen en kommentar

