Har du husket å melde deg på bokbloggtreffet?

Jeg håper det, for vi i arrangementkomiteen – Rose – Marie, Lise, Elin, Gro, Line og jeg – satser på at dette skal bli årets store bokbloggevent og noe dere ikke bør gå glipp av 🙂 Videre hadde jeg tenkt å skrive noe vittig og fengende, men så har Line allerede formulert noen veldig gode punkter som jeg håper vil overtale deg dersom du trenger det. Så jeg nøyer meg bare med å si GOODIEBAGS!!!!!! Og JEG OG DE ANDRE I KOMITEEN GLEDER OSS TIL Å MØTE NETTOPP DEG 🙂

Påmeldingsfristen er på lørdag, altså 30. juni og det koster 100 kr. Send mail til gro.skroevset@gmail.com eller rosemariechr@gmail.com for å melde deg på. Da vil du også motta et kontonummer for betaling.

Treffet vil foregå i lokalene til Gyldendal i Sehesteds gate 4  lørdag 15. september.

 Mer informasjon vil komme her og her.

Jeg håper vi ses!

Bokpusen Narnia har ikke meldt seg på; men hun har hørt rykter om at det finnes andre bokpuser der ute og vurderer å ha et bokpustreff etterhvert – noen som er interesserte?? Scarlet? Sabeltann?? Turbo??

10 thoughts on “Har du husket å melde deg på bokbloggtreffet?

  1. Turbo kommre mer enn gjerne han og holder Narnia med selskap:) Han har hatt et godt øye til henne lenge som du vet 😉

Legg igjen en kommentar

