Poem and a cookie – day!

– eller dikt og kakedag hvis du foretrekker det. Personlig synes jeg vel at det er mer swung over det første, men 😉

Hva er egentlig Poem and a cookie day? Det er et arrangement i morgen 24.april som går ut på at man setter seg ned, finner frem en diktsamling og deler et dikt mens man fortærer en deilig kake eller noe annet søtt og godt. Jeg har bestemt meg for kanelsnurrer, selv om magen ikke er helt fan.

Ta et bilde, tag det #poemandacookieday og del det på Instagram, Twitter eller på blogg (eller på alle tre steder). Jeg tenker at dette kan være en ypperlig anledning til å ta frem Um sakne springe blome, som blir samlest denne måneden, hvis du ikke allerede har gjort det. (Den er fantastisk, så hva venter du på!).

Kvinnen bak dette arrangementet er Angelica Cofer og i denne videoen forteller hun mer om dette: http://m.youtube.com/watch?v=k0e2dMoabt8

Er det flere enn meg som kunne tenke seg å hylle lyrikken i morgen? Bli med, da vel! 

7 kommentarer om “Poem and a cookie – day!

  1. Artig konsept, men dagen i morgen er travel så jeg vet ikke om jeg rekker hverken bakverket eller lyrikken. Men man skal aldri si aldri! Uansett veldig glad for å se deg her med innlegg for andre gang på ei uke!

  2. Jeg blir med! 🙂 Men er det lov å bake med seg noe fra butikken mon tro? Begynner på Marianne Teie sin diktsamling i kveld men morgendagen skal tilbringes med litt mer «tortur» av mie instafølgere, altså jeg skal lese Um sakne….Artig konsept dette 🙂

Legg igjen en kommentar