Serafins makeløse hus!

Det er søndag, og siden jeg er travelt opptatt blir det en litt annerledes smakebit fra meg. Som jeg fortalte i forrige innlegg så var jeg på loppis og blant funnene var den fantastiske bildeboka Serafin og hans makeløse mesterverk av Philippe Fix. Serafin er en kreativ kunstnersjel og i løpet av historien lager han et helt fabelaktig hus, et hus som jeg var helt forgapt i som liten, og som jeg må innrømme gjør meg ganske forgapt den dag i dag.

Så her er smakebitene; Serafins makeløse hus – finn frem kaffekoppen eller tekoppen, pakk deg inn i et pledd  og dykk inn i disse magiske bildene:

 

Det er helt utrolig, ikke sant?

Flere smakebiter finner dere hos Mari!

25 thoughts on “Serafins makeløse hus!

  1. Jeg ELSKER denne boken! Jeg har den fortsatt, leste den mange ganger da jeg var liten. Datteren min har ikke helt falt for den, men det er et par år siden jeg forsøkte å lese den for henne, så kanskje hun var for ung? Jeg blir et lite barn igjen med en gang jeg ser bildene.

  2. Det var virkelig helt utrolig! Jeg har ikke sett denne boken før men må virkelig lete etter den for dette er slike bilder jeg kan fortape meg i! Tusen takk for tips Silje! Ønsker deg en fin søndag!

  3. Jeg kan godt forstå at du ble hoppende glad, ja! Jeg trur jeg hadde hoppet enda jeg, hvis jeg hadde kommet over denne!! Ser for meg Gollum fra Ringenes herre når han hadde ringen innenfor rekkevidde… Pass godt på den!!

  4. Tilbaketråkk: Endelig! | siljes skriblerier

Legg igjen en kommentar

